zaterdag 25 december 2010

Goede kerstnacht

Arnoud is zojuist thuisgekomen en heeft me verteld dat het een rustige nacht was, met Anner dan. Hij was een nachtje in het ziekenhuis gebleven, maar in de vroege morgen heeft hij plaatsgemaakt voor de familie van iemand die nieuw is opgenomen. Gisteren heeft zakenpartner Jordy nog afscheid genomen omdat hij een half jaar in Mexico gaat studeren. Hij is als immer positief, geheel volgens The Secret. We wisten toen wel waarom de CT scan gemaakt was, maar niet dat Anner zelf het probleem met de ongelijke pupillen al had opgelost. De dokter heeft ook een scan van de long bij de hoofdfoto onderhandeld en daarop is wel verslechtering van de longen sinds de scan van twee weken geleden waargenomen. Dat is het minder goede nieuws. Ook zou een nieuwe klaplong niet zo routineus en bijna geruisloos weer opengemaakt kunnen worden, vanwege de grote gaten (bullae) die inmiddels in Anners longen zijn ontstaan door die doorlopende bacteriele infectie. Omdat de Medische Bibliotheek op eerste kerstdag gesloten is zal ik niet updaten vanuit het ziekenhuis. Een volgend bericht kan wel even op zich laten wachten, toch: een goede kerst toegewenst, Margreet

2 opmerkingen:

  1. lieve Anner,
    Deze kerst ben jij in onze gedachten, steeds zie ik weer die vrolijke en positieve Anner voor me. Zo sterk, zo opgewekt... veel sterkte voor jouw familie!

    liefs,
    Marrit,
    ook namens: Nynke Jan Daan Eefje en Renske van den Akker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Anner, voor het eerst op de blog, weet dat ik veel aan je denk, voor je hoop en bid. Veel lieve groeten van mij, ook voor je vader, je moeder, je broer en zus, en zeker ook voor Martine.

    Sonja van Dijk

    BeantwoordenVerwijderen