zondag 2 januari 2011

Anner in 2011

Vandaag waren Jop en mama vroeg opgestaan om door papa naar Anner toe te rijden, toen papa weer terug was en ik wakker gingen we ook naar Anner!
Het ging vandaag net zo als de andere twee drie dagen elke dag een beetje beter! Dat is heel goed, ze zijn nu in het ziekenhuis best wel positief en dat horen we graag!
Anner was vanmiddag best wel bij, dat was soms leuk want dan antwoordde hij echt op een vraag en soms dan deed hij heel erg zijn wenkbrauwen omhoog en dan die grote ogen! Toch wel fijn om te zien dat hij wel reageert op sommige dingen, als het ook niet belangrijk is dan reageert hij daar ook niet op!
Vandaag ging ik zijn handen insmeren met Zwitsal zalf voor zijn handen, ze waren heel erg droog! En toen ik de ene hand had gedaan gingen ze hem draaien en toen maakte Jop, Jan en ik een hele lange wandeling door Groningen. Jop die had veel leuke weggetjes en huizen die heel mooi waren en boten dus we hebben alles gezien.
Toen we terug waren deed Jop de laatste hand en mama deed de voeten!
Voor de rest ging alles helemaal goed hij ademde soms wat snel en op het laatst was zijn bloeddruk een beetje laag maar de verpleger zei dat dat niet zo super erg was!
Nou, morgen komen Jop en ik na school nog langs!
Rachel

1 opmerking:

  1. Ha die Rachel! Wat leuk om ook van jou te lezen op het blog! Heerlijk dat Anner zijn handen en voeten lekker ingesmeerd zijn.
    Ik begrijp dat jullie morgen weer naar school gaan! Hopelijk is het ook een beetje fijn! We dragen Anner toch allemaal met ons mee, ongeacht waar we zijn of wat we doen.
    lieve groet, ook voor Jop, Margreet en Arnoud en natuurlijk Anner.
    Henk en meta

    BeantwoordenVerwijderen