woensdag 19 januari 2011

The day after

Zoals vaak na een verjaardag valt de dag erna je zwaar: vermoeidheid komt eruit en je voelt je misschien zelfs wel een beetje 'brak.' Ik moet eerlijk zeggen: zo is het vandaag voor mij wel een beetje. Nog net niet het gevoel "ik moet weer," maar toch...
Maar ja: Anner zou Anner niet zijn als hij je niet opnieuw zou verbazen. Aan het oppervlak van zijn bewustzijn kijkt hij rustig rond, volgt hij je bewegingen en vallen zo af en toe zijn ogen dicht. De cijfers op de schermen lijken goed (behalve dan die van de koorts natuurlijk) en aan het eind van de dag kan er zelfs een beetje zuurstof af. (op basis van een 'verbazingwekkend mooi bloedgasje')
Misschien beschrijf ik het hier een beetje te mooi. Want ik en wij weten als geen ander dat het morgen weer heel anders kan zijn, maar dit hebben we dan toch maar weer gezien en opgemerkt. (vrij naar...)
Op tijd naar bed om morgen weer nieuwe dingen te zien.
Arnoud

2 opmerkingen:

  1. In alle ups en downs... onze gedachten zijn bij Anner en jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    Ik hoop dat jullie vandaag weer veel moois kunnen zien!
    Ik kan me goed voorstellen dat jullie inmiddels "brak" zijn. Die onzekerheid en spanning... het kan zo twee kanten op!
    Volhouden hoor!!
    Makkelijk gezegd, julie moeten het doen en Anner natuurlijk ook.

    Veel kracht en positiviteit gewenst!!

    Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen