donderdag 6 januari 2011

..vervolg...

Hou de kaarsen nog maar even aan blogde ik vanmiddag. Inmiddels heeft Anner nog een drain erbij, bij de linkerlong. De oude werkt nog en dat is wel nodig. Morgen krijgen we ook meer informatie over de scan en wellicht over al dan niet ingrijpen naar aanleiding van het gevondene. Anner houdt zich verder goed. Hij communiceert, kijkt wakker en slaapt ook weer af en toe. Wij wisselen verblijf in het ziekenhuis af met bezoekjes aan de ortho. Jop vindt twee eieren. Sinds het lengen van de dagen leggen de kippen weer eieren. Sinds de kippen weer leggen gaat ook Anner iedere dag een stukje beter. We hopen dat hij deze lijn, met nieuwe drain en mogelijk nog wat andere zorg voor z'n longen, kan doorzetten. Margreet

3 opmerkingen:

  1. Ik woon nu in een andere stad en werk nu in een ander ziekenhuis, maar mijn gedachten zijn dagelijks bij Anner!
    Ik hoop dat het de goede kant op blijft gaan!

    Shariselle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik neem regelmatig een kijkje op de pagina om te zien hoe het gaat met Anner. Ik ben heel blij om te lezen dat het steeds een beetje beter lijkt te gaan. En het kaarsje voor de zekerheid weer aangestoken.

    Martin Versteeg

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat kan die Anner toch vechten! Echt mooi om te lezen dat hij stukje bij beetje opknapt, wat een wonder! Ook hier brand een kaarsje voor Anner.
    Sterkte en ik bid iedere dag voor Anner en voor jullie.

    Tamar

    BeantwoordenVerwijderen