woensdag 26 januari 2011

Ook geen nieuws

Ook vanmorgen geen nieuws temp 38.9, dat blijft schommelen. Anner blijft ook bleekjes omdat zijn bloedarmoede niet weer verholpen mag worden met een zak bloed. Deze keer blijft zijn pols goed en laat hij ook geen vreemde hartslagen zien. Het kan allemaal nog net, dat bloed. Gisteren hebben we ons om-de-zoveel-dagen-gesprek met de arts gehad en een ontsteking en een klinische ontsteking liggen in dit geval dicht bij elkaar. De longen zijn enigszins in elkaar gevallen en veel weefsel is beschadigd, dit zou een oorzaak van deze al twee weken aanhoudende koorts kunnen zijn. We blijven van dag tot dag en van uur tot uur proberen kleine lichtpuntjes te zien en tegenslagen-(slagjes, bestaan die?) te verwerken. Margreet

4 opmerkingen:

  1. Hou vol Arnoud, Margreet, Jop, Rachel, Anner....we zijn met velen..
    veel liefs,
    meta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend veel sterkte! Ook al reageren we niet allemaal op elk bericht, dat wil niet zeggen dat we niet aan jullie denken. Iedereen hoopt op de volgende zonnestraal voor jullie en Anner.
    Ik wens jullie ook vandaag weer kracht en hoop.

    Lucy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er is geen dag dat ik niet aan Anner en aan jullie denk. Ik wens jullie net als velen heel veel kracht toe, en hoop dat de lente snel komt en de dagen ook voor jullie wat zonniger worden.

    Ik blijf hoop houden en aan jullie denken.

    Liefs Kirsten B
    (Rotaract)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wou even zeggen dat het ontzettend fijn is dat deze blog er is zodat we zonder jullie te storen Anner en zijn gevecht kunnen blijven volgen.
    Ik wens jullie en Anner heeeeeel veeeeel kracht toe! Dat hij nog heel lang het zonnetje in huis zal zijn!!

    Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen