maandag 10 januari 2011

Vandaag

Na een niet zo rustige nacht en ochtend trof ik Anner even na elven. Ik merkte dat hij wel zin had om de ogen weer te sluiten en dat gebeurde na een poosje vanzelf. Toen ik vanmiddag vertrok zat Anner rechtop in bed en ging de fysiotherapeut een poosje met hem bezig om te kijken wat hij al kon. Dat rechtop zetten maakt onderdeel uit van het ontwennen van de beademing. Een arts die in december de hartecho maakte kwam langs en toonde zich erg tevreden met de vooruitgang die Anner sindsdien liet zien. Een goede beslissing om hem toen te opereren. Ik weet nog dat er lang overleg voor nodig was. Het was inderdaad een meoeilijke beslissing die Anners lot ten goede heeft doen keren. Margreet

1 opmerking:

  1. Houd moed! Ik moet een uitputtingsslag voor jullie allemaal (inclusief Anner)zijn, maar als je al weer op ijsblokjes kunt sabbelen, dan gaat het toch echt een stuk beter!!! Geniet ervan! Grtn Annet

    BeantwoordenVerwijderen