zondag 30 januari 2011

Of de zon alweer schijnt op zondag?

Er is eigenlijk niet zoveel veranderd. Anner ligt nu te slapen en was vanmorgen tijdens de verzorging wel enigszins wakker. Gisteravond zijn we ook nog even om het hoekje gaan kijken. Daar heeft Anner weet van gehad. Terwijl gerustgesteld ons bed opzochten was hij wat onrustig geworden. Voorzichtig aan maar weer. Alle waardes op dat scherm naast zijn bed zien er nu goed uit.Over de ademhaling zijn we ook tevreden en we hopen dat hij dat allemaal zo houdt. Hij ziet nog steeds erg witjes, maar zijn bloed is verder niet achteruit gegaan. Buiten schijnt de zon. Margreet

1 opmerking:

  1. Hey Anner,

    Het was schrikken toen ik hoorde dat je in het ziekenhuis lag - onvoorstelbaar ook. De Anner die ik tijdens de basisschool reünie zag, was zo levenslustig en enthousiast! Wat een verschil met wat ik hier lees...

    Hopelijk kom ik je over een tijdje weer ergens in Groningen - op straat of bij Jochem - tegen. Voor nu wens ik jou, en je familie en vrienden, heel erg veel sterkte. Ik blijf je ouders' blog in elk geval volgen.

    Warme Groeten

    Max

    BeantwoordenVerwijderen